Melek2845 sevilyaa s5 max var bende memnun değilim halıları güzel süpürüyor ama düz zeminde iyi değil
seymavmustafa mutlukoala memnunmusunuz üründen çok araştırdık beğendik ama yorumlardan dolayı tereddütte kaldık eşimle
Htc2 Q5 Pro kullanıyorum çok memnunum q8 ile arasında kalmıştım ama toz haznesi daha büyük diye bunu aldım diger bütün özellikler aynı sadece q8 sensörler daha geliştirilmiş tabii bütçenize göre daha farklı modellerde var
Oscarasar Htc2 merhaba bende bu modelin bu serisini almayı düşünüyorum q7 max ile arasında kaldım q5 çekim gücü daha yüksek ama neden kullanıcı yorumu çok az anlayamadım q7max daha yüksek seri diyorlar ama çekim gücü diğerinden daha az kafam çok karıştı