Kızlar 4 ay 15 günlüğüz bebeğim 2 gündür geceleri aşırı uyanıyor neredeyse 1 saate bir gündüzleri de huysuz ama aç olsa ağlar diye düşünüyorum memeden ayrılınca da ağlamıyor bilemedim biz atak mı yaşıyoruz sütüm mü yetmiyor sütüm bu aralar azaldı biliyorum ama bebeğim emerken yutkunma sesini bol bol duyuyorum başına gelen var mı