Merhaba kızlar 11 aylık kızım var yaklaşık 5 aydır vücudunda ellerinle ayaklarında gögüs bölgesinde yaralar çıkıyor bi sürü doktora götürdük ama hepsi uyuz dedi ilaçlar verdi kullandık ama bir işe yaramadı İzmir’de bildiginiz memnun kaldıgınız ciddiye doktoru var mı varsa hangi hastanede yazar mısınız lütfen?