Eymencvk mgshnaslna kullnmadım ama kabız yaptığını duymuştum onların ben iki cocuktada bestiron kullanıyorum
canocancan milamihra ocean nasıl kullandınız acaba? İlk 20damla diyen var kilosunun 2 kati diyen var eczacım 0.5ml dedi
mgshnaslna milamihra bütğn bebeklere veriyorlar değil mi hangi damlayı kullanacağımızı biz seçsek olur mu ki
milamihra mgshnaslna evet 4 aylık olan her bebeğe veriliyor ben ikisinden de memnun kaldım. Olur doktora da danışabilirsiniz