zerda_arven Kp , oğluma kendi adını koymamızı rica etmişti. “Metin Göktuğ” Ben ve eşim dahil okulunda falan herkes Göktuğ diyor. Geçen gelmiş bana serzenişte bulunuyor. Kimse söylemiyor diye eeee sen koy dedin koydum , kimlikte yazılı , kulağına okuduk daha ne istiyorsun 😂 bende isteyen istediğini söyleyebilir biz Göktuğ demeyi tercih ediyoruz dedim 🤓