aslymom Krep pişirirken zeytinyağı orijinal kendimizin kullanıyorum yağlı oluyor ama az döküyorum yine de krep yağlı oluyor ya hani bebeklere dokunur mu siz nasıl yapıyorsunuz ?
Mnli aslymom bebek kaç aylık fazla yağlı dokunur ben normalde hiç yağ kullanmıyorum yapışmaz tavalarda yağsız da oluyor
Zumra_Fatma aslymom öylr asiri yagki olmuyo ben zeytinyagi dokmuyom agirr geliyor zeytinygi bagirdaklari calistirir zatrn pecete koyun altina fazla yagi alsin bn vrriyorum 9 10 ayliktan beri bisi olmuyor
Busraata33 aslymom 3-4damla damlatıp yayın tavaya elinizle ya da fırçayla yağlı olmaz o zaman çok yağ olursa dokunur ben böyle yapıyorum her krep ya da pankek de yağ koymuyorum tavaya kısık ateşte yanmıyor o zaman
aslymom Zumra_Fatma siz hangi yağ kullanıyorsunuz hep doğal zeytinyağı kullanıyorlar diye full yağsız mı yapmalıyım
Zumra_Fatma aslymom yapismaz tavaysa yagsiz yapilabilir bnce ben normal siviyag kullaniyorum yemeklerimize filan zeytinyagi kullaniyorum aycicek yagiyla bir yani tek zeytinyagi bize agir geliyor cnku