gurbettebirannee 20 günlük anneyim bebeğim 4 kg molfix 1 kullanıyoruz ben mi yapamıyorum bezde mi sorun var anlamadım usandım artık çözümü nedir
Hiilyuss gurbettebirannee kucaktayken kaka yaparsa öne tasıyor yatarken yaparsa da arkaya tasıyor kakaları çok sıvı oldugundan maalesef
ElifDeniz21 gurbettebirannee Bezini bir beden büyütmeniz gerekiyor 2 numaraya geçin ve molfix eskisi gibi koruyuculuğu yok sızdırıyor maalesef
[silindi] Bezi kapattığında cırt cırtlar üst üste gelmiyor ise bez küçük geliyor demektir. Yani bir beden üste geçeceksin.
gurbettebirannee Hiilyuss kaka sızdırmadı henüz o kadar fazla yapmıyor diye herhalde ileride o da sızar 😔
aslymom gurbettebirannee molfix beden olarak ta küçük ben ilk prima kullandım böyle sıkıntılar yaşamadım şuan hala gece prima takıyorum molfix olursa direk sızıyor
ilaxidexi gurbettebirannee @Hiilyuss kakanın sızmasını biraz olsun engelleyen şey önden de arkadan da bir miktar içe kıvırmak, aklınızda olsun 🙏🏼
aslymom gurbettebirannee yani özellikle gece ıslanır üşürler sadece geceleri sızdırmayan bir bez kullansanız iyi olur