yasareblt Bebeğim 4 buçuk aylık hipp kulandık kabız yaptı sma kullanıyorum kilo alımı çok çok az siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ben bi türlü mama konusu oturtamadım
emin31 yasareblt kızımda sütüm olmadı emzirmedim o yüzden bebelac kullandım cok güzel kilo almıştı şimdi de oğluma da sütüm az ama yine belelac aldık aynı şekilde devam kilosuda güzel birde mamaya yeni başlarken azcık zeytinyağı koy biberona kabızlığı için
yasareblt adakussss hip bizde kabız yaptı zorlandı her tuvaletinde demekki deneme yanılma yoluyla bulucaz sürekli mama değiştirmekde acaba bi sıkıntıya yol açarmı