16 aylık oğlum diş çıkarıyor fakat çok kötü daha öncede çıkardı fakat hiç böyle olmamıştı öksürük var grip var şiddetli ağrısı var sürekli ağlıyor geceleri uyumuyor ağlıyor gündüz yerde uyuyor kendi kendine ve asla hiçbir şey yemiyormiçmiyor 4 gündür acildeki doktor normal diyor fakat ben korkmaya başladım tecrübesizim normal mi gündüzleri sürekli uyuklaması normal mi ateşide vae 37.3 falan nasıl bir şeyler yedirebilirim dişine caljel kullandım tatagil kullandım aska işe yaramıyor yinede ağlıyır