3kedili2bebekli melegininannesi38 eğer gündüz yeterince yemek yediğine 3 ana öğün aldığına eminseniz kesebilirsiniz
sekerszkahve melegininannesi38 kızım 16 aylık oldu ben halen daha kesemedim nasıl kesecem onuda bilmiyorum 🤷🏻♀️
Fasi melegininannesi38 13 aylıkken kestim bilerek geç kestim ben uyku kalitesi bile artıyor kesmelisiniz artık geceleri zaten açlık için uyanmıyorlar tamamen alışkanlık için kalkıyorlar
melegininannesi38 3kedili2bebekli o kadar güzel de beslenmiyo ozmn birakmamaliyim ama gecede iki cekp birakiuo memeyi
melegininannesi38 3kedili2bebekli bende ondan dolayı kesmek istiyorum çünkü gündüz beslenmiyo fazla ya
melegininannesi38 sekerszkahve inslalh kolaylıkla atlatırız ama çok zor be bacım beimkiis memeyi emmeden uyumadı bide bnimkisi uykuya geçerken illa emecek