Fulyy gizem187_ sanırım var benim oğlum da bi sey yokken gece kusmaya başladı ateş ishal filan yok cok şükür ama yediğini cıkarıyor
Sunam gizem187_ Evet valla birden götürdüm hastaneye bi torba ilaç verdiler iştahsızlık da baya var anlamadım gitti
gizem187_ Sunam bizde öyle iki üç kere kustu SONRA geçti ama grip ve iştahsızlık devam dün akşam hiç birşeyi Yok Ken
Fulyy gizem187_ acile götürdüm iğne yaptılar o iyi geldi biraz ama benimki de iştahsız ya sadece emiyor ve kraker salatalık vs gibi ıvır zıvır yiyor