Bebeğim nerdeyse 3 aylık olacak (2 ay 20 gün) çok kıllı bir bebek olarak doğdu 🤭 Bir çok yerindeki kıllar döküldü ama alnındakiler tam anlamıyla gitmedi. Ne zaman gider acaba, birde şapka kullanıyoruz alnına kadar geliyor, rahat uyusun diye gözüne kadar da çekiyorum, acaba kapalı kaldığı içinde dökülüyor olabilir mi