Sizde böyle miydiniz ben ilk hamileliğmde de şuanda da herkesin konuştuğu batıyor eşim normal bişey dese bile ben ona kafayı takıyorum gıcık oluyorum akşama kadar günüm insanlara gıcık olmakla geçiyor benim için çok zor ve kötü bir durum doğurana kadar çek böyle işin kötüsü daha 2 aylık. hormonlardan dolayı. Sizde böyle miydiniz ya