Oğlum 25 aylık, uzunnn zamandır evde tv açmıyoruz o varken. En azından arka plana maruz kalmasın diye
Şuan 30-40 kelimesi var genelde kelimelerin 2 harfini söylüyor cümle olarak anne otur, anne gel var sadece. Ben çok takıyorum kafaya artık konuşsa da bende rahat rahat tv izlesem ya. Sabahları çayımızı yapsak, tvde sabah programı açık olsa arkadan, oğlum kendi kendine oynarken ben tv baksam, Allahım hayallere bak 😂
Bu arada o bazen çocuk şarkısı isteyince açıyorum onun da vicdanını yaşıyorum zaten. Oyun alanına götürüyorum öğretmenli, babasının iş yerine gidiyoruz, evde oyalanıyoruz falan ama yine arada istiyor 15 dk müsade ediyorum, keşke tamamen bıraksak
Ne yapacağımı şaşırdım artık, konuşacak mı bu bebe ☹️