Valla ya benimde oğlum öyle olmaya başladı 2. Ayını doldurucaz bu hafta. 4-5 günü aşmaya başladı ve uykuları huzursuz bu yüzden sürekli osuruğu kokulu olarak çıkıyor ve çişini de yapıyor sıksık. Yaptığında bir avuçtan fazla yapıyor ve sıvı. Hiç ilaç bişey kullanmadım sadece anne sütü alıyor. Doktoru da ilaç kullandırmayı uygun görmüyorum deyip yolluyor başka çözüm yolu yağ vs de bişi demedi açıkçası çaresiz bekliyorum