Selamlar Sorum yukarıda
yelizb hayır
yelizb 3+3 ay refakat raporu aldım ben. Öğretmenim
Bende bekliyim..calisiyroum iznim bitecek a kaldi
Rozalinda nasıl aldınız süreç nasıl hemen veriliyor mu