m1sc 4 aylık bebeğim sanki yeni doğanmış gıbı emmeye başladı şapur şupur hava yuta yuta sabırsız sınırlı hırçın. Benı okadar yoruyorkı artık emzirme zamanı geldıgınde korkuyorum ve ıstemıyorum. Emzırmekden soğudum
lceLady m1sc Bende öyleydim artik fenalik gelmisti 9 ay bıraktım ama benim 3 doğum 🥴 Biraz daha sabredin arada emzik kullanin arkadasin dedigi gibi
ygtzynp m1sc müsait zamanınızda süt sağın çok yorgun hissettiğinizde sağdığınız sütü verin benimki 9 aylık diş sıkıntısı yaşıyoruz şuan sabaha kadar 15 dk bir memeye kalkıyor 2 çekip uyuyor 😂çok sinir bozucu ama dayanmaya çalışıyorum sabredin zamanla düzelecek herşey
m1sc ygtzynp süt sağıyodum falat sonrasında farkettim ki sütüm tazikli gelıyor öylede memeyı bırakıp duruyordu o yuzden sağmaktanda korktum artık