bal981_ yanlarını kulak üstü babasıyla amcası aldı başka kestirmedim bende kıyamadım 1 yaş doğum gününden önce istemiyorum saç kesilince bebeksiliği gidecek doğum günü fotolarında bebek gibi görünsün sonra çocuk oluyor zaten kestiririm ama kazıtmayı düşünmüyorum gür falan çıkmaz saçma bence zamanla kalınlaşıyor sertleşiyor saç telleri çocukların. Normal toplatırım