[silindi] Hanımlar Fuska marka su ile mama hazırlayacağım ama bu suyu kaynatmaya gerek var mı? Satın alırken ebebekteki görevli içerken kaynatmaya gerek yok demişti ama mama için kaynatılmalı mı emin olamadım, fikri olan yazarsa çok sevinirim :)
[silindi] [silindi] gerek yok bir süre fuska kullandım ama mama zaten 40 derece olmalı illa ki sıcak su kullanacaksın. Şu an hazır normal su kullanıyorum artık ben.
Cktha [silindi] su da ebebekte ki açıklama da 6 aydan önce olmaz diyordu sanki ben mama için almıştım sonra kullanmaktan vazgeçtim
[silindi] [silindi] oğlum doğduğundan beri kullanıyorum sadece ısıtıyorum kaynatmıyorum oğlum prematüre doğdu çok hassas davranıyoruz çok araştırdım ve dokturumada danıştım ısıtıp kullan demişti
[silindi] [silindi] evet zaten fuskayı kaynatmasam da ısıtırım onu biliyorum ama kaynatıp tekrar mı soğutulmalı onu bilemedim:)
Gozde20 [silindi] ben hic kullanmadim canım bi ara baktim sonra vazgeçtim damla alıyorum eve kaynatiyorum bi kavanoza koyuyorum mama hazirlarken de azıcık ısıtıp yapıyorum bence kaynat sogut koy sende geri şişelere
[silindi] [silindi] yok canım gerek yok hatta bebeğim 9 buçuk aya geldi ben artık fuskayı da bıraktım normal şişe su alıyoruz ama o fuskaların verdiği içme aparatlarını sakla 🤭 ben bebeğime meyve suyu ve bazı sıvıları onunla veriyorum hala su içerken büyük şişeye takıp içiriyorum çok kullanışlı
[silindi] Cktha onun sebebi ilk 6 ay sadece anne sütü verilmesi gerektiği için su vermeyin anlamında 🤭 mamaların arkasında da yazar bebek için ilk 6 ay anne sütü kullanın falan diye.
[silindi] [silindi] teşekkürler minnak davşan :) kullanıcı adınıza bayılıyorum bu arada sizi forumda sık görünce kızıma minnak davşan demeye başladım 😄
[silindi] [silindi] 🥰 teşekkürler istediğinizi diyin davşan gibiler zaten kızınıza Allah uzun ömür versin çok mutlu oldum ♥️🌼
Asyas [silindi] benim doktorum hazır suyu kaynatma demişti tadı kaynatınca bile değişiyormuş zaten steril hepimiz içiyoruz bebeğe de bi zararı yok dedi o günden sonra kaynatmadık 2 buçuk aylıkken falan demişti