Kızım son 4-5 gündğr bi tuaf. 2 yaş sendromuna girdik farkındayım ama bu başka. Sürekli ağlıyor yemek yemiyor ki en çok ğzen yemek yememesi bi yerş ağrıyor gibi çığlıklar. Uyku düzeni bozuldu. Ne zaman uyursa uyusun dedim artık ama göz altları bile çöktü zaten çok kilolu bi bebek değil 10 kilo bi de yemek yemiyor morali bozuk falan bu gün doktora götürücem var mı bu durumu yaşayan normal mi ben mi büyütüyorum