poyrikim 20 aylık bebeğim sürekli başka ortama girdigimizde afliyor komşuya gitsem başka bir eve gitsem agliyor iceri girmemizle ne yapacağımı bilmiyorum niye böyle yapıyor alışır diye bekliyorum çok ağlıyor geri çıkıyoruzx. Bu durum geçici mi geçer mi
hndathn poyrikim demekkı yabancı ortam yabancı insanlar onu kaygılandırıyor bu çok normal. Benim kızım da 3 yasına kadar öyleydi hatta 2.5 yasına kadar sosyal mutızm yasadı asla üstüne varmadım baktım durmuyor ortamı terk ettim bırı konuşmak sevmek isterse hoşlanmıyor dedım konuşmuyor mu dıye sorarlardı hayır sızınle konuşmayı tercıh etmıyor derdım böyle böyle gectı şuan 4yasında ve son derece dısa dönük bır çocuk
milletsanakanalizemiolacak poyrikim 6 aylık bebeğim var evden çıktığım an benim bebeğimde öyle bahçeye iniyoruz ağaçlara kedilere köpeklere baktıkça ağlıyor bende büyüyünce geçer diyordum ama postunuz beni korkuttu ya 🙈
poyrikim hndathn evet benim kide öyle yabancı bir eve girdiğimizde ağlıyor dışarı cikmka istiyor alisssin diye 5 dk f3lna durdurmaya çalışıyorum daha fazla aglyinca bende ortamdan cikiyorum. O zaman mutlu oluyor. Ama tanıdığı bildiği eve giriyor oynuyor