Merhaba canım anneler uykusuz bir geceden daha selamlar.. Oğlum 5 aylık olmasına 6 gün var 3.5 ayının başlarında huzursuzluğu başladı diş inadı hareketlenme sağa dönme yüz üstü dönme huzursuzluk ağlama krizleri vs başladı yani herkes 4.ay atağı dedi sabrettim çok zor zamanlar geçirdim şükrettim ama asla uyumuyor bazen tükendiğimi hissediyorum uykusuz kalınca sütümde olmuyo sonra 4.ay aşısı oldu iki gün ateşle mücadele saat 4.5 kadar uyumama direnme başladı yani aşıdan sonra daha huysuz bir çocuk oldu ve sanki doping vermişler gibi çocuğa enerji geldi bir hareketlenme hiç duramıyo şimdi herkes dedi ki 5.ay geldimi rahatlarsın arkadaşlar gerçekten aynı huyumu böyle anlayamadım beşikte kıvranıyo bir sağa bir sola sonra ağlıyo süt veriyom hareketleniyo gözünü açıyo sonrasında asla uyumuyo benim çocuğum göğüste uyumak nedir bilmiyor şuan yatakta ayağımda sallıyorum desteksiz uyuyamıyor 2 saatir sallıyorum gözleri bir yere takılı bakıyo yani ne zaman biter bilmiyorum ne yapmam gerek bende gurbetteyim bende zorluktayım ben kendi evimdede yaşamıyorum kayınvalidemle kalıyorum onların kendine hayrı yok eşim deseniz sabahın köründe işe gitçek içim el vermiyo uyandırmaya ne yapacağımı bilmiyorum sadece bu duruma alıştım galiba ama çok sakinim sadece tükenmişlik hissi var yani arkadaşlar anladığınız uyumuyor benim bebeğim gündüzleri soracak olursanız yarım saat tek uyuyor kafanızı şişirdim helal edin …