Kızlar bebeğim şu anda 5 aylık gözünün beyaz kısmı hala mavi mi desem gri mi desem tam beyaz değil bizim köyde süt göğü derler o yüzden ben şimdiye kadar normal gibi düşündüm fakat bugün internette iyi şeyler okumadım böyle olan var mı ? düzelir mi ? Şimdiye kadar normal göz müayenesi oldu 2 kere ama o zaman 2 ve 3 aylıktı kimse bir şey demedi