Oykuu_bebekk Arkadaşlar şubat ayında kura olacak deniliyordu ama bir bilgi bulamıyorum şubatın kaçında olacak bilgisi olan var mı acaba 🙏
Bulutbey Oykuu_bebekk bende Şubat diye haber okumuştum ama başka haber de çıkmadı 😞 ertelemeseler bari çıkmasa bile paramızı geri almamız gecikmese
Oykuu_bebekk zeynomm1 yok canım şubatta olucak dendi ama hiç haberde falak yok ya o kadar uzataamzlat
Oykuu_bebekk Bulutbey ertelemeleri kaar onlar için o kadar insan para yolladı şuan faizle 3 misline çıkmıştır zaten kazançları 😑
Oykuu_bebekk Duhamm-91 15 ocak 2020 tarihe kadar İstanbul ve büssürü şehirde toki başvurusu vardı 2+1 500 TL 3 +1 1000 TL yatırıldı e devlet yada banka üzerinden ama hala bir sonuç yok 🤯
Zynp-GA- Duhamm-91 evet eğer kurada ev çıkmazsa paralar iade edliyor ben sanki 28 Şubat gibi duydum ama emin değilim yinede
Duhamm-91 Zynp-GA- peki nerden başvurdunuz bi açıklama yapmıyorlar mı sprabiliceğiniz biyer yok mu yazık günah böyle meraktasınız niye açıklama yapılmıyor
Zynp-GA- Duhamm-91 yok açıklama yapıyorlar ya sonucu yada ertelenince resmi sitelerde yakın zamanda öğreniriz