Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık bugün tam aşısı vardı rota bir menenjit karma 3 ünü de bugün oldu ateşi 38 düşmüyor vücudu çok sıcak calpol verdim düşürmedi soğuk bez koyuyorum anlına düşmüyor napabilirim daha şimdi yeni uyudu sabahtan beri huzursuz aşı olduğu için duş aldırabilir miyim bilmiyorum özele gittim 10k para verdim ama gece başıma neler geleceğini söylemedi ateşi için yıkayabilir miyim onu bile söylemedi napcamı bilmiyorum hiç ağlamayan bebeğim çok ağlıyor 38 için de hastaneye götüremem ilgilenmiyorlar biliyorsunuz yalandan bakıp 3k alıp eve gönderiyorlar