hazal3222 10 aylık bebeğim Aşırı sık hastalanıyor 2 haftada bir mutlaka doktordayız. Kullandığınız hastalık karşıtı bağışıklık güçlendirici multivitamin tarzı bir şey varsa önerebilir misiniz?
efecikgnr hazal3222 ıhlamur . Çorbalar bol sarmisakli . Ve ılık su mutlaka uyanınca kalkınca ılık su veriyoruz . Tabi buna ragmen hastayız 😁👍
Beybisii_ hazal3222 bunu Dr danış canım oneriyor doktorlar bazıları belirli yaş grubundan sonra kullanılıyor cunku
efecikgnr hazal3222 salgın çok var canım bizde 10 gündür çok çektik sürekli serum yedik ateş kusma ahhh ahhh rabbim evlatlarımızı esirgesin şifa versin
hazal3222 efecikgnr Ben başa çıkamıyorum artık 3 aydır her hafta hasta doğduğundan beri hiç hasta olmamıştı 3 ay önce hastalık kaptı daha doğrusu birisinden bulaştı ondan beridir direnci aşırı derecede düştü sürekli hasta oluyor
Beybisii_ hazal3222 ben arvel kids kullanıyorum hem vitamin hem beta glukan var oda bağışıklık güçlendirici ikisi bir surupta