syavuz yani normal bence bendense geliyordu ben sezaryen sonra o paçalı cekılde 10 güne yakın oldum cıger gibi kan düşürdüm doktorum içindeki iltihap pis kanı atıyorsun dedi normla dedi bana 10 gündem sonra 5 gün sonra kesıldım sonra regl olmaya başladım hatta reglim da düzensiz bazen çok oluyorum bir ayda ıkı kere oluyorum bazen uzun sürüyor ama sadece lekelenme şeklinde oluyor bunların hepsı normlmıs doğum sonrası ama tabi siz yine bi doktorunuza yazın sorun ne olur ne olmaz