AnnaGloria ben nişanlanmadan önce gitmiştim. İşim acil diye iki güne bir gidiyordum. Sadece g5 değil dört beş makine yapıyorlardı. Değiştire değiştire. Ben çok ama çok memnun kaldım. Yürüyüş yemek va dikkat etmediğim halde. Yine gideceğim sezaryan oldum iyice iyileşeyim doktor izin verince. Yalnız seanslarım bitti böbrek taşı düşürdüm. Bu yüzden mi acaba diye içimde şüphe var hala. Yine de çok ama çok memnun kaldım