Selam kızlar bana bi akıl verin siz olsanız ne yaparsınız 18. Ayın için de bu ayda evet çok düşkün oluyorlarmış memeye ama artık yoruldum sürekli her sıkıştığında canı sıkıldığında meme demesine geceleri de en az iki saatte bir uyanıp emiyor gece beslenmesini de kesmeyi denedim bi kere tam 3 saat uyumadı bu aralarda çok bunaldım sürekli meme meme bazen sinirleniyorum ister istemez kızıyorum bağırıyorum en çokta bu yüzden bırakmak istiyorum ona kızdığım için ama bi yanımda biraz daha emsin diyor küçük diyor çok kararsızım siz olsanız ne yapardınız