Aptalllarsizi eylul14 @Obsesifkompulsifbozukluluk @kelebegiminannesiyim @Yesillimon @tgur49 Bunlarda var kızlar bütçem en fazla 1000 civarı olduğu için uygun fiyatlı baktım
Aptalllarsizi mervee345 daha önce postunu görmüştüm cnm ama bütçemi aşıyor en fazla 1000 tl bütçem var
AnnaGloria Aptalllarsizi lacivert demiştim ama bu siyah daha güzelmiş umarım içinize sinen bir alışveriş gerçekleştirirsiniz 👋♥️
kezban_keles34 Aptalllarsizi iki tane abiye var bende ikisinide 500 den veririm almak isterseniz biri kırmızı biri gri post da açmıştım gardrops hesabimda da var bakmak isterseniz keleskezban diye adım