mervebyg Bebeğim 26 aylık bir hafta oldu nezlesi başlayalı ıhlamur meyve et sulu çorba hepsini verdim serum fizyolojik ve havayla açıyorum burnunu geceleri ama bana mısın demiyor hala geçmedi kafayı yiyeceğim önerisi olan var mı ne yapmam gerekiyor
Mircet mervebyg ben pazar günü acile götürdüm alerji ilacı ve grip için bir ilaç daha verdi üç güne toparladı.Gecen ay da nezle oldu ilaçsız atlatalım derken üç haftanın sonunda mecbur antibiyotik kullandık.Bu sefer ilerlemeden goturdum
Turuncukafa15- mervebyg her çocuk farklı tabi Keşke yese antıbıyotğe gerek kalmıyor inanın balla deneyim birde