Düşünürken bile içim titriyor.
Belki o ailenin son bebeği olabilir di..
Belki de son parasi ile tedavi oldu.
Belki rahimi alındı..
Belki de kocasi ölmüştü.. ondan yadigar tek çocuğuydu..
Belki de yaşından, hastalıkların dan ötürü son çocuk sansiydi.
Belki de Doğum da tuplerini baglatti..
Düşünebiliyor musunuz??? Ne kadar korkunc bir sey bu.
İnsanlarin hayallerini umutlarini caldilar..
Düşünsenize bu bebeklerin evde kiyafetleri zibinlari yatagi yastığı emzigi herşey evde bebekleri bekliyordu..
Düşünsenize ne hayeller ile alindi ne zorluklar ile.
Zaten annesiniz söylememe gerek yok. 9 ay aman bisey olur mu diye sağa sola yatarken bile dikkat ediyoruz. O sancilar kramplar..
Hadi hepsini geçtim..
O günahsiz meleklerin ne suçu vardi.
Dünyaya gelmeyi onlar istemedi.
Dunyaya getirdik ve yok ettik..
Cehennem işte bu tür varliklar iciin kurulu
Kötüler hemde çok kötü
Şeytan sadece iki boynuzlu olmuyor.
İki ayakli insan kılığındakilerde şeytanın kendisi.
Allah o ailelere sabır versin
Geride kalan sakat bebekleri bahsetmiyorum bile