Galgamet Kızlar kanser hastası olup ped çektirenler var mi .kaç gun bebeklerden uzak kalması gerekiyor .bilgisi olanlar paylaşabilir mi
Ddddddd01 Galgamet kanser hastası değilim ama bi dönem şüphelenmişti doktor ped filmi istedi bebeğim bi kaç aylıktı o zamanlar. 24 saat uzak uzak durman lazım demişti bana doktor. Siz doktorunuz dan bilgi alabilirsiniz.
askbebegimmbenim Galgamet ananem kanser atlattı her yıl ped çekimi oluyor. Geçen sene doğum yaptığım güne denk geldi 1 gün gelmedi normalde 7 8 saat sanırım yaklasmamak lazım ama bebek olunca sanırım 24 saat