Husnur teşekkür ederim yorumunuz içimi rahatlattı yakin zamanda esimle gerginlik yaşadığımız için bebeğimle bir hafta kadar hergun yaptığımiz aktiviteleri yapamadım acaba onun etkisinden mi oldu diye içim içimi yiyordu şimdi yine elimden geleni yapıyorum ama geçen ay ki kadar aktif değil inşallah geçici bir süreçtir