Kızım 14 aylık yürüdü çok zor bıraktı elimi zaten şimdi de yürümek istiyor tek başına ama günde 1-2 kez net düşüyor ya arkaya ya öne artık onu düşerken görmmek beni mahvediyo hep peşindeyim arkasındayım ama yürümesi de lazım sürekllü kollamamı da istemiyor bazen bir şey alıp bana getirmek istiyor pat düşüyor o arada. Bir şey olacak diye ödüm kopuyor ya bu kafayı vurması bir sorun oluşturur mu.?? Düştükten sonra kontorl ediyorum haline keyfine bakıyorum bir süre sonra geçiyor zaten ama benim elim göğsümde yani anksiyete oldum resmen :( normal mı bu süreç arkadaşlar 😔😔