4 aylıkken ben başlamıştım uyku düzenine 2 saatte bir uyuyorlar gunduz zaten hergun kacta 3 4 gün yazın bi kağıda ona göre aynı saatlerde uyutun akşam da 8 bucuk da gece uykusuna geçiriyorum uyumadan dus aldirirdim uykusu gelirdi daha rahat uyurdu aynı saat te dus ve uyutmaya götürün şuan 9 aylik 3 gündüz uykusu var ve gece 8 buck da uyutuyorum