Kızlar 55 gün önce normal doğum yaptım. Kanamam 1 hafta sürdü sürmedi. 33.gün adet oldum bitti, derken 4 gün önce yani ilk adetten 15 gün sonra tekrar adet oldum. Lohusalik biteli 15 gün oldu. Normalde 4 gün sürerdi en fazla fakat bugün 5. Günüm çook yoğun kanamam var. (Afedersiniz) Gün de 2 ped tamamiyle doluyor diyebilirim. Normal mi bi bileniniz var mı?