keziban_123 Bebeğim 5 buçuk aylık artık sütüm yetmiyor galiba hangi mamayı kullanıyorsunuz ek gıdaya da geçeceğiz ama mama+meme olarak devam edeceğim galiba artık
Miracinannesi_ keziban_123 dogdugundan beri aptamil kulllandim. Bir dönem bebelac gold kullandım kilo alımı yavaşladı zaten aptamille karşılaştığında vitamin ve besin değerleri daha düşük. Hipple de ayni oranda vermeme ragmen doymuyordu.
kubra2334 keziban_123 bende 2 aylıkken sütüm kesildi mamaya başladık o gündem beri aptamil veriyorum çokta memnunum oğlumun kilosu sindirimi gayet iyi bi kere bebelac verdim verdiğim gibi alttan üstten çıkardı o yüzden değiştirmedim bende aptamil kullanmaya devam şimdi 4.5 aylığız önümüzdeki ay ek gıdaya başlayacağız inşallah sütüm çok az geliyor ama yinede pes etmedim hala günlük sağıyorum 10 cc anca çıkıyor onuda şifa niyetine veriyorum bence aptamil gayet başarılı bir mama çeşidi
derinmavituba keziban_123 merhaba doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorduk ama yakın zamanda değiştirdim şu an sma kullanıyorum severek içiyor kilo alımıda iyi bebelac goldu değiştirme sebebim sürekli ishal oluyordu mamadan olduğunu düşünerek sma kullanmaya başladım gerçektende düzeldi şimdi
Kupeklergiremez Hipp kullanıyorum ama pahalı geliyor artık Bebelac gold postu açtım bende baya güzel yorumlar geldi postumdan yorumlara bakarak size de fikir olabilir ☺️
Miracinannesi_ keziban_123 6+ kilo 90-120 cc arasi, 7+ kilo 120-150 cc, 8+ kilo 150 cc yeterli olur. Sütünüzü sagip üzerini bu miktarlara eş deger mamayla tamamlayacaksiniz. Sütün tamamı sağımda bosalmiyor 60 cc sagdiysaniz 90 cc olarak hesaplayın
arzucetin Hipp kullanıyorum çok memnunum ama hem fiyatı çok yüksek hem de yeterince tok tuttuğundan emin değilim kolay sindirilme özelliği var bu ilk aylar için iyi bir şey, smaya geçme durumum var ileriki aylarda
dalpsmom Hipp kullanıyorum bende başka mama denemedim ama memnunum, tuvalete çıkması olsun tok tutması olsun iyi gibi :)
busra1819 Benim bebeğim biraz hassas her mamayı denedim nerdeyse bize sma comfort iyi geldi ona devam ediyoruz