Oğlum 14 aylık el ayak hastalığı ardından 6. Hastalık geçirdik, üstüne diş eklendi vs çok zor süreçlerdi. Şükür geçti fakat hala mızmızlığımızı bırakamadık, sürekli kucak istiyor, hep onunla oynayayım ilgilenmezsem bile yanında oturayım istiyor, kendini oyalamyı oynamayı bilemiyor, ne yapmalıyım, bu durumu yaşayanlar bu kucak olayını nasıl atlattınız 😞😞