Prensesannesi11- bunu yavaş yavaş yapın diyorlar uyanınca sllayarak ya da anne olmadan başka birinin desteğiyle uykuy döndürün diyorlar olmazsa su verin diyorlar ama bunlardan önce emzirme sürelerini gece için giderek azaltın öyle bunları deneyin diyorlar yavaş yavaş mesela memede 5 dknduruyorda 3 e çekin 2 ye çekin zamanla da vermeyin gece sonra ısrar ederse su verin ya da başka biri uyursun uykuya ç döndürsğn bir anda olmuyormuş bende denemedim henüz 7 aylıı ama bende 9 10 aylık olduğunda geveyi kesmeyi planlıyorum