Gly_87 he birde bende herkez gibi doğum kilosu vermeye çalışıyorum kahveyle birlikte kremi de kullandım kahve zayıflattı kremde kaenımı toparladı sıkılaştırdı çatlak izlerini götürdü şimdi kahvem bitti artık yola chia tohumu ile devam ediyorum göbeğimi iyice götürüyor kilo almamı engelliyor bu arada kullandığım krem yağ da yakıyor