Gulcandoga canım marka vs bunlar günümüz de çok modernleştiği için insanlarda ayak uydurmaya çalışıyor ama ciddi anlamda o kadar çok para dökmeye gerek yok benimde bebek emzik tutmadı Şuan 2.5 aylık çok şükür tutuyor bende philips ürünleri çoğunu aldım ilk annelik olduğu için bi nevi aptallık etmiş. Oldum şimdiki aklım olsa asla almazdım bebeğim şu şekilde tutturdum emziği bu arada kullandığı emziği fiyat 25₺ damaklı bebeği. Gaz sancısı çekerken ayağımda salladım o sıra emziği ağzına koyup bir tık hızlı salladım ki o an emziğe tutunsun ve öyle yavaş yavaş koyma ağzına direk koy ki midesi bulanmasın ağzında böyle beklet elinle tut ve ayağında salla gör bak öyle tutacak ki emziği yavaş yavaş alışacak ve kesinlikle emzik öneririm çok güzel kurtarıcı🙏🏼