Keremikomoms 11 aylık bebeğim en ufacık sesten korkuyor ağlayarak yanıma koşuyor az önce ay dedim ama normal bir tonda yüzüme bakıp ağladı çok üzülüyorum neden böyle oldu biz yanında bağırmıyoruz da nasıl oldu böyle anlamadım sizinde bebekleriniz böyle mi
beyazzkuguu Keremikomoms aynısı 6.5 aylık kızım. Yanında biriyle yüksek sesle konuşsam gözlerini açıyor. İnsanız istemsizce bazen bağırıyoruz yani direk kenddi üzerine alınır etrafta çocuklar bağırışır hemen gözleri açar sonrasında ağlar o kadar ürkek ki yüksek bir seste bir şey olacak korkudan diye korkuyorum