Merhabalar güzel anneler 8 aylık bi bebeğim var adetlerim de düzenli bi kaç gün önce adetim bitti bu yumurtlama döneminde jel kıvamında akıntı geliyor ya normalde benim hep şeffaf gelirdi bugün bulanık geldi yani nasıl tarif edeyim açık kahverengi gibi mi desem pembeye mi dönük desem böyle biraz bulanık jel yumurta akı kıvamında bende biraz evham yaptık hatta baya bi acaba farklı bi sorun mu var diye korktum böyle olan var mı acaba 🥺 Yarın doktora gidicem ama şuan uyku tutmuyor düşünmekten 🥺