sedanursivri Kızlar merhaba 10 ay 1 haftalık bebeğim yürümeye başladı 15 gündür falan ama ayaklarını çok ayırıyor doktor daha erken olduğu için denge kurmaya çalıştığını söyledi böyle olan var mı  !
Liliii sedanursivri benimki de erken yürüdü ve çok fazla düşüyordu. Yürürken koşarken bacakları çarpık gibi duruyordu doktor 2 yaşa kadar normal dedi. Şimdi 3 yaşında hiçbir sorunu yok çok şükür
karadenizl sedanursivri maşallah sübhanallah 🥰 bnmkide 11 ay 20 günlük aynı penguen gibi yürüyor aynen dengesini sağlıyor diye düşünüyorum
denizalismom sedanursivri Fotoğraf yükleme https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
sedanursivri Liliii benimkide öyle yatırdığımda düz ama yürürken çok ayırıyor bende endişe ettim biraz