5 aylık kızım önceden uzun süreler uyur acıkınca kalkardı, bu sıralar sürekli uyanıyor mırıldanıyor dönüyor. Beşiğini sevmiyor her yerde uyuyor beşikte uyumuyor. Tavsiyeniz var mı acaba en azından yarım saatte bir kalkmasını nasıl önlersiniz yerimde olsanız