ykpsmy Çok ağır ciddi lohusa psikozundayım depresyon geçiriyorum. 3 psikiyatriste göründüm 3ü de farklı antidepresan söyledi (sertraln gibi) Kullanan var mı aranızda ? Ne kullanıyorsunuz
Gulsah_67 ykpsmy bende bu aralar kötü zamanlar geçiriyorum ama ilaç kullanmak istemiyorum yavaş yavaş toparlıcam inşallah işe döndüm sizde psikolog düşündünüz mü rahatlarsınız belki konuşunca
ugegonca ykpsmy bende gittim ama benim önceden kullandığım ilaç vardı süte daha az geçiyormuş onu kullanmaya başladım bugün umarım iyi gelir daha önce hep iyi gelmişti.. Bende anksiyete de var ikisi ağır bastı beni şuna nasılsınız?
Deletedmom_123 ykpsmy merhaba kuzenim lohusa depresyonu geçiriyor çok ağır şekilde konuşma tok tepki yok uyku yok tuvaletini bile bırakıp gidiyor o halde düşünün sizde atlatmışsınız birçözümü bulabildiniz mi
moma23 Benim bebeğim 8 aylık bende şuan depresyondayım selectra verdi ama 3 4 saat emzirme sütünü sağıp dök öyle emzir dedi ama benimki yenidoğan gibi emiyor sadece
Gulsah_67 Keremikomoms hiç kimseye ve hiç bir şeye karşı sabrım yok aşırı sinirliyim nasihat almaktan nefret ediyorum kavga haline dönüşüyorum özellikle bebek ile ilgili şunu yap fln demeleri vs kafamı oyalamaya çalışıyorum elbet bitecek bu günler merak etmeyin
Shnftm @ykpsmy doğumdan sonra çok ağır hayatımın en karanlık aylarını hatta yıllarını yaşamış biri olarak söylüyorum psikolog izzet güllü var onu dinleyin illaki iyi gelecektir beni tekrar o ayağa kaldırdı diyebilirim