Kızlar kızım 1 yaşında ve biz 3 aylıkten beri aynı yatakta yatıyoruz yanyana dokunarak öperek çok tatlı ve huzurlu eşim de ben de çok mutluyuz.
Son 3-4 aydır gece uykusuna kendi yatağında geçiyor 7:30 gibi 1 gibide uyanıyor yanımıza alıyoruz.
2 yaşına kadar böyle devam ettirip tamamen kendi yatağına alıştırmak istiyoruz bu şekilde 2 yaşına kadar beraber uyuyup sonra odaları ayıran var mı zorlukları neler tecrübeli anneler 💘