Merhaba geçen hafta boşandık ama 5 aydır ayrı yaşıyoruz ben kızımı alıp ailemin evine geldim. Evliyken çocuğun bilekliğini benden habersiz sattı oyuncağını sattı para iadesi aldı vs 5 aydır kızımızı gelip görmüyor aramıyor sesini duymuyor bugün mesaj atmış yarın kızımı alacağım diye kan beynime sıçradı ama vermek zorundayım mahkeme kararı var sonuçta babası ama böyle 5-6 ayda bir mi görecek psikolojisini bozacak kızımın.. hiç görmesin istiyorum defolsun hayatımızdan.. ne yapabilirim nereye nasıl başvurabilirim ?