Eşimin görevi dolayısıyla annemlerde kalıyorum buraya geldiğimde bebeğim 1 aylıktı şimdi 2,5 aylık oldu. Burada kalabalığız ve bebeğim uyumayınca battaniye içinde iki kişiyle elde sallamaya alıştı sadece öyle uyutabiliyoruz başka sekilde uyumuyor. Ben yakın zamanda evime gideceğim ve gündüzleri nasıl uyutacağım bilmiyorum tek başıma olacağım eşim gelene kadar. bana fikir verin lütfen